torsdag, oktober 08, 2009

f**k!

Idag har jag varit på dåligt humör från det att jag steg upp. Men på ett sätt får jag nästan skylla mig själv, jag behöver inte sitta uppe till tre bara för att jag har jobbat och speciellt inte när jag vet att jag inte kan sova ut dagen efter. Men det som gör mig mest irriterad är billösheten. Jag blir galen att inte ha en bil. Visst har jag varit duktig och cyklat var jag än ska (jag har ju inget val å andra sidan), men det finns en gräns och den gränsen är nådd nu. Jag orkar inte cykla fram och tillbaka hela tiden och att det blåser (vilket ingen kan rå för) gör ingenting bättre. Fan. Sen är jag så trött så jag undrar hur denna jobbkväll kommer bli. Men jag får hoppas att mina kollegor håller mig vaken och att FK skickar sidor i en jämn ström så att jag har saker att göra hela tiden. När jag sen kommer hem och har tagit Tara på en liten pinktur ska jag bums i säng. Så är det bara.

Inga kommentarer: