fredag, oktober 09, 2009

soon we will kiss.

Stadsturen var mycket trevlig och vi hittade det vi skulle så det känns bra. Träffade även på Totte. Det var alldeles för längesen jag såg honom så det var mycket, mycket trevligt. Hoppas vi ses snart igen så att vi kan hänga lite ordentligare. Har precis slängt i mig lite kycklingsallad (det blev en massa sallad när jag gjorde det i veckan så jag har levt på sallad i några dagar, tur att det är gott) och ska snart ta Tara på en liten kisspromenad och sedan hade jag tänkt diska lite och plocka lite här och lite där för snart, snart, snart kommer älskade hem och vi ska mysa hela kvällen för det är den enda tid vi kommer att få med varandra i helgen. Inte kul, men några timmar är bättre än inga.

1 kommentar:

e|in sa...

Jag kanske kommer förbi imorgon och hämtar grejerna :) Vilken tid är det ni åker till sydligare breddgrader? Puss!