torsdag, oktober 15, 2009

I'm going home.

Ja, då var det torsdag igen och jag behöver ju knappast berätta vad jag ska göra om en liten stund för det vet alla som läser denna blogg, väldigt väl vid det här laget. Men vad jag ska göra efter det vet kanske inte så många. Då ska jag fara till Bersika och först lämna Tara och samtidigt släppa ut Selma. Sedan ska jag fara på gymmet en stund och svettas lite. Efter att musklerna fått arbeta ordentligt sätter jag mig i bilen och kör de dryga åtta milen som skiljer mig och mamma och lillebror åt. Där blir det god middag (sluring, mums!), umgänge, säkert en massa teve-tittande och imorrn ska jag och mamma göra stan. Visserligen kommer det ta ungefär fem minuter, men jag får i alla fall umgås med mamsen.

Tänkte även hälsa på mormor och morfar. Köpte två ljus igår som jag ska tända för dem. Mina älskade morföräldrar... Men nu ska jag packa väskan och dra mig mot tennishallen för idag känner jag på mig att det kommer bli ordentligt med spel, för vi kommer vara fler än fem personer och det tycker jag verkligen om.

Inga kommentarer: