tisdag, oktober 06, 2009

me and my friend.

Träningspasset var grymt skönt, men jag spänner nacken alldeles för mycket och får väldigt ont. Men instruktören, som faktiskt är Helena Engman, sa att det kan bero på att jag är så stark i nacken (?) så jag arbetar för mycket med den. Haha, det lät bra tycker jag. Jag ska helt klart fortsätta gå på det där passet så länge jag inte jobbar tisdagar.

Jag tog med mig en kompis hem från Bersika, Tara. Hon ska få bo med mig till på fredag i alla fall. Kände att jag behövde lite sällskap här hemma och sen är det en bra hund att träna på ifall vi ska skaffa en i framtiden. Tara är så söt och snäll och framförallt lugn, så det ska nog gå bra. Det som kan ställa till besöket är min näsa och ögon, men förhoppningsvis överlever jag, annars får jag helt enkelt lämna tillbaka henne. Nu ska jag slappna av en stund innan duschen.

3 kommentarer:

frida sa...

tack så mkt :) tänk att jag stod och höll i den sist jag köpta ny, inte alls länge sen :( haha hur de kan bli, men jag tyckte borsten var så stor..eftersom jag är en sån som sätter på maskaran sist så är jag rädd att kladda ner om borsten är för stor. hehe men får testa den! :) Hade ni inte skaffat hund? den som hette tara? eller kommer jag ihåg fel? duktig du är som tränar :)

J sa...

Hahah jaa inte lätt då det bara kommer inslängts sådär :P Menjag läste hennes blogg och sen din just då.. hahah :) Härligt härligt, ses säkert idag på stan ska di snart :) POUSSS

Jeanette sa...

Vad var det för pass du hade med Helena Engman? och vars tränar du? /Jeanette