måndag, oktober 26, 2009

"I can't see! I can't see!"

Jag har haft körkort i två år och jag har aldrig varit så rädd att köra bil som jag var ikväll. Dimman ligger så tätt att du inte ens ser din egen huv och då är det jävligt svårt att köra bil. Jag trodde jag skulle dö när jag for från Bersika nu efter träningen (det var fan läskigt att köra dit också, men det var värre på vägen hem). När jag äntligen parkerade här hemma var jag tvungen att ta några djupa andetag för att lugna ner mig lite.

Fy fan, jag ska verkligen inte köra bil under de här omständigheterna, men jag måste ju ta mig mellan plats A och plats B. Men nog hade det varit roligare att sig mellan dessa platser om man såg något genom rutan. Jaja, jag tog mig hem och ska nu hoppa i duschen innan jag somnar. För trött det är jag och jag tror att det kan ha påverkat bilkörningen lite också. Men bara lite.

Inga kommentarer: