söndag, oktober 04, 2009

pastime.

Elin hade gjort denna lista och jag tyckte den verkade som ett bra tidsfördriv och det var den.

Vad blir ditt namn baklänges?
Anna, väldigt roligt.
Vad har du för startsida på internet? Aftonbladet
Har du någon gång testat karate? Jajamänsan.
Tänt eller släckt när du ska sova? Så mörkt det bara går.
Godaste drycken till frukost? Juice.
Senaste lästa bok? Dubbel tystnad - Mari Jungstedt
Vill du bli president? Nja, det verar vara ett ganska utsatt och jobbigt arbete.
Har du spelat kille i en teater? Jag vet inte, men jag vet att jag spelat en gammal gubbe en gång.
Duscha eller bada? Duscha, bada tar sån tid och jag blir så lätt rastlös.
Kan du ditt mobilnummer utantill? Yes.
Har du tråkigt? Just nu har jag faktiskt det.
Har du gråtit i skolan nångång? Det har jag.
Har du någonsin sminkat dig som punkare? Nja, det tror jag faktiskt inte.
Vilken färg har din jacka? Många olika färger eftersom det inte bara är en.
Använder du långkallingar? Ja om det är riktigt kallt ute.
Vem var den senaste som fick dig att skratta? Det var nog någon igår, men vem det var vet jag inte för det var rätt många ute.
Vad ska du göra NU? Fortsätta göra denna lista.
Hur äter du ett äpple? Håller det med en hand och tar sen en tugga i taget.
Är du rädd för små svarta kryp med många ben? Rädd är jag väl inte, jag tycker bara de är äckliga.
Bästa tv-program? Allsång på Skansen, Mästarnas mästare, Let's Dance och säkert något fler.
Rent spontant, bästa present du kan få? Kärlek.
Resmål som fascinerar? Kan inte komma på något just nu.
Förätt eller efterätt? Put those together...
Tre saker du alltid har med dig? Snus, mobil, lypsyl.
Den senaste komplimangen du fick? Oj, det kommer jag inte ihåg.. Hahaha...
Vilken mobil signal? The Rembrants - I'll be there for you
Minimorötter eller pommes frites? Pommes.
Första sporten du gick på? Bowling
Vad längtar du mest till just nu? Horisontalläge med en skål jordnötsringar
Hur gammal har du tänkt bli? Så gammal det går.
Vad drömde du inatt? Kommer inte ihåg.
Vilken TVserie är bäst? Det vet väl alla?
Kan du gå ner i spagat? Hahaha.. Det skulle vara guld för mina ljumskar. Hahaha...
Vad åt du senast? En Pitepizza, Cappricciosa.
Höga eller låga strumpor? Det beror på vad jag ska göra.
Vad är du mest rädd för i hela världen? Massor med saker.
Har du varit kär i en kändis? Självklart.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Nej, för på mina mjölkpaket står det inget intressant på baksidan.
Vad har du för färg på ditt påslakan? Vita med brunaktiga blommor.
Vad ska du döpa dina barn till? Det håller jag för mig själv.
Sommar eller snö? Självklart sommar.
Bikini eller baddräkt? Bikini.
Är du mörkrädd? Tyvärr ja.
Riktig gran eller plastgran? Riktig helst, men i år blir det nog plast.
Vem ringde du senast? Elin, igår.
Vem fick du senast sms av? Sandra
Har du haft vattkoppor? Yes.
Har du gjort en snöängel i år? Nope.
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? Oj, någon dag kanske...
Platt eller lockigt hår? I vanliga fall är det rakt och trist men ibland lockar jag till det för att få lite variation.
Vad gör du när det regnar? Eftersom det regnar just nu så kan jag ju säga vad jag gör just nu och det är att göra denna lista.. Men annars när det regnar blir det nog en hel del tid framför datorn (fast det blir det ju ofta även om det inte regnar...)

Inga kommentarer: