fredag, oktober 30, 2009

perfect gift.

Det blev en helt annan dag än jag hade väntat mig. Men till det positiva absolut. Jag for till stan för att strosa och när jag precis kommit in ringer svärmor och föreslår en fika. Så vi fikade och pratade en stund, sen träffade jag Johanna och vi slog följe och jag handlade två myströjor (en på Peppercorn, som jag aldrig typ varit in på förut och den andra på Cubus, den betalade brudarna lite av (presentkort), så tack brudar!). Skjutsade hem Johanna och då insåg vi att jag aldrig sett deras lägenhet, så det blev att stanna där ett tag. Mycket, mycket trevligt måste jag säga!

Sen avslutade jag min rutt med att svänga förbi min kära vän Valle för att hämta lite kvarglömd sprit (från personalfesten) och då fick jag min försenade födelsedagspresent och det var en sån bra present, han känner mig väl min kära vän och jag tror att jag känner minst en som kommer vilja låna den efter mig eller är jag helt ute och cyklar? Nu ska jag ställa mig och diska så det är gjort när älskade kommer för det är inte länge kvar nu tills han kliver in genom dörren. Kärlek!

Presenten från Valle.
Underbart!

1 kommentar:

J sa...

Precis, det ska vara Elin isåfall :P