torsdag, oktober 29, 2009

the driving dog.

Som vanligt när jag varit och tränat var jag tvungen att svänga förbi Coop för diverse frukostingredienser (det hamnade annat i påsen också, onyttiga saker) och när jag kommer tillbaka till bilen blir jag först väldigt rädd för det ligger ingen Tara i baksätet, jag hann tänka en massa på bara någon sekund. Men då jag tittar lite åt vänster ser jag henne på förarsätet. Hon hade tänkt köra oss hem. Men jag tog kommandot och körde själv, annars vet jag inte var vi hade hamnat.

Passet var jobbigt och det kändes att jag levde. Skönt att köra ett sånt pass när man är så trött så man knappt vet vad man heter innan. Underbart! (Jag är inte ironisk!) Nu ska jag hoppa i duschen och sedan krypa upp i soffhörnet, antingen tillsammans med boken eller något avsnitt av någon serie, har inte riktigt bestämt mig ännu, men det hinner jag nog göra. Tror jag. Shit, tänk om jag skulle göra en "Falle"? (För er som inte vet vad det är att göra en "Falle" så kan jag berätta att det är att somna i duschen. Eller hur Elin?)

Inga kommentarer: