onsdag, december 01, 2010

my memory really sucks.

Ibland blir jag så gud förbannad på mitt minne. Jag skulle precis parkera på våran parkeringsplats då det slog mig att papprena som jag skrev ut till älskade (och som han behöver tidigt imorrnbitti) låg kvar på jobbet. Så det var bara att köra tillbaka.

Jag blev så stressad så att jag körde lite för fort och fick sladd i en kurva och höll på att köra rätt in i en snödriva. Men jag lyckades parera. Puh! Det är ju tur att det är mitt i natten så att ingen var ute på vägarna. Nu är jag i alla fall hemma och papprena likaså. Ska ta mig något i magen innan det är dags för sängen. Måste även andas lite och lugna ner mig efter den smått stressade extrarundan till och från jobbet. Varför ska det vara så svårt att komma ihåg saker och ting?

Inga kommentarer: