tisdag, december 01, 2009

give me my shoe back!

Att det ska ta en timme att var på apoteket och handla middag. Det är fan åt skogen. Men så är det när man är halt. Jag har i alla fall varit och köpt nya grejer till tån, så ikväll ska jag ta bort och se hur den ser ut. Jag hoppas det blir bättre snart för min vänsterfot saknar att ha sko på sig.

Nu ska jag laga middag. Även om jag är lat och irriterad på att vara halt ska jag laga mat. Guldstjärna till mig. Kycklingnuggets, ris och mango chutney. Mums! Sen ska jag som jag sa i förra inlägget inte göra någonting. Ligga i soffan, dricka glögg, äta pepparkakor och se tv. Självklart ska jag prata med älskade senare ikväll för tisdagar är en telefondag (eftersom det är noll täckning i Jutis ringer han när han är i Arjeplog och tränar). Jag ser fram emot det.

1 kommentar:

Anonym sa...

vad jag letade efter, tack