tisdag, december 08, 2009

thrown away the sock.

Idag har jag gjort framsteg, eller jag och jag det är väl snarare lilltån som gör framsteg. Jag sitter nämligen här med skor på båda fötterna och det är inte foppatofflor. Härliga känsla! Dock klämmer det lite, lite vid lilltån men inte så att det är olidligt och det är mycket positivt. Däremot kan jag bara ha ett par skor och det är mina innebandyskor (de är nämligen bredare än mina andra skor). Det känns väl sådär eftersom jag inte vill nöta ut dem genom att ha dem utomhus, men det får jag offra för att slippa tjocksocka, foppatoffla och kryckor. Det känns ganska konstigt att ha skor på båda fötterna för det är ju nästan två veckor sedan det hände. Haha, tänk vad man uppskattar små saker mer när man är skadad. Helt otroligt.

Inga kommentarer: