tisdag, december 15, 2009

snowflakes.

Idag är det tisdag, även om jag har onsdag. Ingenting förvånande att jag är en dag före, det skulle snarare vara förvånande om jag hade rätt dag, haha. Ska strax få i mig lite frukost sedan ska jag ta itu med pepparkaksmuffinsarna, tror jag. Det blev nämligen lite stökigt i köket efter kolan igår så jag måste nog skrubba lite och då vette tusan om jag är så pigg på att baka mer. Haha, men vi får se.

Ute snöar det, jag är inte så jätteförtjust i snön eller nu ljög jag, snön har jag ingenting emot (om den inte samlas på bilen i en stor hög vill säga), det är snarare kylan jag inte är så förtjust i. Men som någon vis människor en gång sa det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder. Det är faktiskt rätt mysigt när snön seglar ner från himlen speciellt nu när det snart är jul, för en jul utan snö är ingen jul. Åh, härliga julstämning!

Inga kommentarer: