lördag, december 05, 2009

just a tad drunk,

Jaha, då var jag hemma från årets julfest. Lika kul som ifjol om inte lite roligare till och med. Men det suger verkligen att inte kunna följa med ut på krogen, det hade varit grymt kul. Men jag tar igen det nästa år. Hoppas jag. Fast å andra sidan får jag gå i säng istället och nu känner jag mig faktiskt lite trött så det kanske inte var så dåligt att jag inte kunde följa med ut? Jag vet inte. Men vad jag däremot vet är att jag har ont i fötterna efter att ha dansat i många timmar (vem behöver egentligen krogen när man har ett bra dansgolv på jobbet?). Jag har dansat och dansat, vissa stunder på en fot för att tån har gjort lite ont. Men ibland måste man offra sig för stunden. Äh, jag vet inte vad jag pratar om, så jag tvättar ansiktet, borstar tänderna och lägger mig i sängen istället.

1 kommentar:

Moa: sa...

Men fy vad jobbigt med din tå, hoppas den blir helt återställd snart!