tisdag, december 01, 2009

snowy tuesday.

Inatt kom den. Och som den kom. Snön. Det var inte kul att köra hem inatt. Eller nu ljög jag, det var inte körningen som var mindre kul, det var avsopningen av bilen. Det är inte lätt att sopa av bilen när jag bara har ett ben att stå på och snön bara vräker ner. Men jag tog mig hem. Puh. Dock satt jag uppe för länge, men jag sov till för en dryg timme sen så det får väl vara bra då.

Idag står först och främst tvätt på schemat. Tvättkorgen var så överfull att det är otroligt att jag har haft något överhuvudtaget att ha på mig, men det är igång nu och det är skönt. Jag ser dock inte fram emot att vika allt, men det är ett senare problem. Nu ska jag äta lite frukost och sedan kanske dammsuga. Måste in en sväng och göra lite ärenden på stan, men jag ser inte fram emot det eftersom jag fortfarande inte kan ha någon sko. Gaaah!

Inga kommentarer: