lördag, december 05, 2009

stay away from my dreams.

Nu börjar jag nästan bli lite irriterad. Det var omöjligt att somna igår, låg och försökte i en dryg timme innan jag gav upp och lät datorn vinna. Igen. Jävla skit. Sen att älskade somnade snabbt som attan gjorde ingenting bättre. La mig tidigt och tänkte att jag äntligen skulle få många timmars sömn. Men icket.

Sen vaknade jag typ nio och då började tankarna mala. Som vanligt. Drömde om en gammal klasskamrat från högstadiet och det fick mig att börja fundera på vad alla i klassen gör idag. Några har jag lite koll på genom fejjan, men det hade varit kul att träffas allihopa igen. Det har jag legat och tänkt på nu på morgonen, bara för att han var tvungen att dyka upp i drömmen. Suck.

Jaja, inte mycket att göra åt. Det är bara att äta frukost och hitta något att göra tills klockan elva tjugofem, för då är det damernas sprint från Östersund. Yes, skidskytte hela dagen! Tjoho!

Inga kommentarer: