onsdag, december 23, 2009

wake her up, she's drooling all-over the presents...

Sitter här med min tomteluva på. Läsningen har börjat bra och jag hoppas den fortsätter i samma anda. Jag måste försöka gå i säng på en gång då jag kommer hem inatt för jag vill inte vara trött imorrn. Hur skulle det se ut? Min familj sitter och äter och skrattar medan jag har somnat i jultallriken. Min familj sitter och öppnar alla sina paket medan jag ligger under granen med mina klappar som kudde. Min familj sitter i soffan och ser på tv medan jag ligger och snarkar i en fåtölj med choklad kletat på tröjan, för att jag råkade somna innan chokladbiten hann komma i munnen. Ingen rolig bild av en julafton om ni frågar mig. Så jag hoppas som sagt att det går bra och fort att jobba ikväll och att jag somnar fort som attan när jag kommer hem.

Inga kommentarer: