tisdag, december 08, 2009

less is more.


Om jag bara hade vikt kläderna på en gång efter att jag tvättat dem hade jag insett att det inte alls var så mycket. Haha. Men det ser ju i och för sig mer ut när det ligger utspritt överallt. Men nu är det fint vikt och inlagt i garderoben. Puh, jag slipper gå ut och lägga mig i snön, haha. Istället kan jag lägga mig i soffan och se senaste avsnittet av One Tree Hill. Mycket skönare. Jag har även lagt in bilderna från i lördags. Titta och se hur kul vi har när vi får släppa på hämningarna.

4 kommentarer:

J sa...

Lika bar att vika på en gång i tvättstugan då är det ej lika jobbigt :)

Unknown sa...

click reference this article Your Domain Name that site Our site check my blog

mcsayne sa...

useful reference navigate to this web-site click this site useful source find here visit our website

leautheigh sa...

top article replica ysl bags read what he said bags replica ysl you can try this out Prada Dolabuy