måndag, december 28, 2009

nosebleed.

Dagen började precis på samma sätt som gårdagen slutade. Näsblod! Kul. Så nu måste jag avvakta med nässprayet ett tag och det känns inte som en bra idé eftersom jag vaknar nuförtiden och inte kan andas. Men så är det när man ska gå och bli snorig. Jag får börja umgås med näsdukarna, det har jag gjort förr och även om det är ett rätt tråkigt sällskap måste man offra sig ibland.

Nu har jag i alla fall slutat blöda (det slutade ganska fort) och har dammsugat och plockat grejer till dödagar. Jag förstår inte hur vi kan ha så mycket grejer och varför de alltid hamnar på golvet och överallt. Galet. Men nu är det lite fint i alla fall, men med tanke på att Tara släpper hår som satan måste jag väl dra fram dammsugaren imorrn igen. Jaja, ska lägga mig en stund i soffan med hårbollen och se något på tv. Middag om en dryg timme och sedan FK hela kvällen. Åh, så roligt!

Inga kommentarer: