lördag, december 05, 2009

one tenth.

Det blev en riktigt spännande sprint. Helena Jonsson slutade dock på en fjärdeplats, en tiondel från pallen. Så kan det gå. Men hon gjorde ett fantastiskt lopp ändå. Nu är det drygt två timmar kvar tills herrarna ska ut i spåren och jag räknar med en lika spännande fight där och självklart räknar jag med minst en svensk på pallen.

I väntan på herrsprinten ska jag börja fixa håret. Julfest på jobbet ikväll och det ska bli riktigt roligt. Kläderna blev mycket bra och nu hoppas jag att håret inte gormar alltför mycket. Det hade ju dock varit kul om båda skorna gick att ha, men vad att göra? Jag får dansa så gott jag kan i en fin sko och en tjocksocka. Eller så får jag sitta still på en stol och äta en massa julmat, det går nog lika bra det. Haha. Nej, nu ska jag börja med håret så det inte blir så stressigt.

Inga kommentarer: