fredag, september 05, 2008

Are You Ready to Party?

Så där ja, tvätten är tvättad, golven är rena och disken är borta ur diskhon. Dock har jag inte vikt tvätten och lagt in den i garderoben (men det är enbart på grund av tidsbrist och ingenting annat), men det blir kanske imorrn.

Nu väntar jag på att Elin ska ringa så att jag får lite mat i magen. Sen bär det av till Jecka för att dricka lite alkohol och umgås. Det ska bli roligt. Synd dock att inte Jonna kan vara med, men hon är för tillfället ålänning, så hon är en bit bort för att bara komma och vara med på festen. Men när hon kommer hem kommer det att smälla...

Hur som helst ska se att jag har med mig allting innan det är dags att åka iväg. Dock hoppas jag att mitt krogsug är tillbaka, för det har varit borta ett tag. Men det löser sig nog. Jag avslutar med att citera en Abba-låt: "Friday night and the lights are low, looking out for the place to go, where they play the right music, getting in the swing".

2 kommentarer:

J sa...

Hoppas att ni hade super skoj :) Jag har nyss kommit hem (själv hemma än..hmm!)Och NU ska jag se OTH :) Sweeeet! Kul att jag fick vara med på festen lite iaf.. Puss, love & miss U!

J sa...

Hmm... jag somna visst igår. men nu har jag sett det..SUCK måste ju komma nästa NU!! Vill se mera :D