torsdag, september 18, 2008

Love and Marriage.

Ja, nu är det inte länge kvar. Väskan står packad i hallen och jag tror att jag har allt med mig. Snart går bussen söderut. Inte så långt, men ändå söderut. Helgen tillbringar jag i Västerbotten, närmare bestämt Skellefteå-Burträsk-Burvik. Min barndomsbästis ska gifta sig och det ska bli så roligt.

Men genom att jag kommer befinna mig därborta och garanterat ha saker att göra mest hela tiden kommer alltså bloggen vila ett par dagar. Kanske att jag skriver på söndag då jag kommer hem igen, men det beror på hur trött jag är. Men hur som helst, så vet ni vad som står på om ni tycker att uppdaterandet tar tid. Ha en bra helg!

Dagar kvar:
1 2 3 4 5
Och eftersom jag inte kommer skriva imorgon
grattar jag Jonken i förskott!

1 kommentar:

J sa...

Jaadu nu närmar det sig.. Hihi, börjad ejust ndar om Min klaskompis JOhanna känenr henne elelr nått,hmm kom ej på vart han e ifrån :P

Nää nu ska jag skynd amig så jag hinner med färjan ;) PUSSS BABE!