söndag, september 28, 2008

A List On a Sunday.

Jonna hade mailat en lista, men istället för att maila runt den så får den ligga på bloggen.

Kika i telefonboken och svara på frågorna:
(du behöver inte skriva vem det är om du inte vill, men det blir lite roligare då)

Har du kysst nummer sju?
Babylicious - O ja, en massa gånger
Har du träffat nummer nio i veckan?
Boden - Jo, jag träffade mamma och bror i fredags. Mycket trevligt!
Älskar du nummer tio?
Bohmans - Älskar vet jag inte, men jag tycker om dem. De var min "värdfamilj" när jag bodde i Stockholm och det var väldigt kul
Är nummer elva en sötnos?
Brännträsk (stugan) - Hahaha... Sötnos?
Är nummer femton en bästis?
Daniel Westberg - Har varit en väldigt nära och god vän under högstadiet, men nu är vi inte lika nära längre, men det är en bra kille!
Har nummer sexton gått i samma klass som du?
Darub - Nej, jag har inte gått i samma klass som mitt jobb, hur hade det kunna gå till?
Brukar du hänga med nummer nitton?
Farmor & Farfar -
Nej, det brukar jag inte
Är nummer tjugo bra?
Fia
- Självklart!
Gillar du nummer tjugosex?
Hemkört - Haha, klart jag gillar hemkört, speciellt dagen efter!
Vet du om nummer trettioett har ett förhållande?
Ingela & Peder - Mina svärföräldrar, så jag är riktigt säker på att de har ett förhållande
Hur känner du nummer trettioåtta?
Jessi - Vi har jobbat tillsammans på Österbo
Är du intresserad av nummer fyrtiotvå?
Johanna Lundberg - Min kusin, så nej!
Hur länge har du känt nummer fyrtionio?
Kizzy - Sedan 2004, tror jag. Bra kille det där, trots att han är lite crazy
Tycker du att femtiofyra är söt?
Lasse - Darub - Min chef? Nja...
Är femtiosex en gottegris?
Lillebror - Det tror jag faktiskt inte...
Vad tycker du om personen som är längst ner på din lista?
Österbo - Saknar faktiskt jobbet ibland

Så den som nu känner sig manad och har lika lite att göra som jag haft den stund det tagit att göra denna lista, är det bara att ta för sig.

Inga kommentarer: