onsdag, september 10, 2008

My Challenge.

Jag har blivit utmanad av Jonna.
  • Jag måste tugga på varannan sida. Ex. när jag äter popcorn måste jag ha jämnt antal popcorn i handen för att det ska gå jämnt ut i munnen. Slutar det med att jag har ett popcorn kvar måste jag ta ett till så att det blir jämnt och skulle det mot förmodan vara helt slut popcorn och detta enda popcorn är det allra sista, måste jag dela det i munnen så det blir två bitar. Om det inte går jämnt ut känner jag mig i obalans...
  • Jag är sjukt rädd för uppstoppade människor (dockor). Skyltdockor går helt okej, för de ser inte så verkliga ut. Men att gå med mig på museum där det finns dockor (t.ex. Garnissionsmueet (det var ett konstigt ord) i Boden eller Madame Toussad's (stavning är tydligen inte the grej of the day) vaxmuseum i London) är ingen bra idé. Jga är livrädd, verkligen!
  • Jag har väldigt svårt att få någonting gjort. Skjuter på saker till ett senare tillfälle typ hela tiden. Har ingen disciplin, trots att jag vet att om jag gör sakerna så blir de gjorda och jag slipper ha dem hängande över mig hela tiden. Hopplös!
  • Jag hatar nycklar på bordet. Brukar säga att jag inte är skrockfull men jag tror jag måste sluta med det (speciellt eftersom jag hela tiden måste säga "peppar, peppar..." när sånt tillfälle ges). Men nycklar på bordet ger mig rysningar och jag kan få ett bryt om folk lägger dem där. Ibland kan jag ta bort dem även om jag inte känner ägaren till nycklarna. Naturligtvis känner de flesta till detta och älskar att provocera. Inte roligt!
  • Jag måste ha mobiltelefonen i vänster ficka när jag inte har någon väska med mig. Nycklar och snus i höger ficka och lypsyl och mobil i vänster. Tvärtom blir det helt fel!
  • När jag vaknar på morgonen och sätter mig vid datorn måste jag surfa i denna ordning: Aftonbladet, NSD, studentmailen, bloggen (sedan mina kompisars bloggar i den ordning de står i på bloggen), Facebook och slutligen Blocket. Sedan kan jag göra annat.
  • Förut var jag alltid tvungen att slå på ett Vänner-avsnitt när jag skulle sova, annars tog det så lång tid att somna. Men jag har faktiskt börjat dra ner på det där nu. Blir inte lika mycket Vänner, för egentligen sover jag mycket bättre om jag somnar "av mig själv", men eftersom det tar en liten stund extra att somna när det är tyst brukar jag slå på bara för att, jag somnar ändå efter typ fem minuter. Men som sagt jag har börjat dra ner på det där, så kanske att det försvinner helt.
Du som utmanas ska skriva fem-sju saker om dig själv på din sida och samtidigt ange spelets regler. Du ska sedan välja ut vilka som ska delta i utmaningen (hur många du vill) och göra en lista av deras namn. Till slut ska du skriva en kommentar i deras bloggar och lämna kännedom om utmaningen.

Jag utmanar: Sushi, Julia, Jenny, Petra, Kicki och Melissa.

1 kommentar:

J sa...

Hihi skojigt :) Lite av det du skrev visste jag ändå :O) Skojigt att vet alite mer ;) PUSS!!