tisdag, september 30, 2008

Sausageparty.

Internet försvann hemma. Inte kul. Sen var det flugor som störde min powernap så jag gick över till min älskade och han bjuder på ugnstekt falukorv med potatis. Inte illa. Sen väntar jobbet, får se hur det går med tanke på att jag inte fick min powernap, men kanske att jag har artiklar att läsa in hela tiden så jag slipper känner av tröttheten. För jag vill ju inte att NSD's taltidningsprenumeranter ska störas av diverse trötthetstecken. Eller så är det just det de behöver för att få lite variation i vardagen. Hm, kanske något att tänka på... Hursomhelst, nu väntar korven.. Alltså, falukorven!

2 kommentarer:

J sa...

Haha skrev till dig 1 min senare!! Gå ner litegrand ;)

Ville ju hänga idag, men NÅN sk aju och jobba!! (och inte är det jag :P) PUSs

J sa...

Haha, hoppas din korv var god ;) Ses någon dag :)