måndag, september 22, 2008

Happy Birthday To Me!


Jaha, då var dagen äntligen här. Började med en promenad (nu när jag har ljudbok är det inte lika tråkigt längre) och det var väldigt skönt. Sen har jag ätit en ordentlig frukost. Strax ska jag ställa mig och baka den första omgången muffins. Sedan väntar lite stök i lägenheten, ska äntligen få fingrarna ur och bära ner lite flyttkartonger i förrådet. Kanske i senare laget, men som jag brukar säga; bättre sent än aldrig.

Senare idag kommer mamma hit med tårta och sedan kanske det kommer några vänner för att äta tårtan och muffinsarna. Det ska bli trevligt. Men allra först ska jag gå och se om jag fått några nya rynkor, för nu börjar jag ju nästan bli lite gammal.

2 kommentarer:

J sa...

Grattis igen stumpan ;) Åhh muffins, faam va gott.. Hoppas du får det trevligt idag!! Kramar..

Anonym sa...

Grattis från Umeborna!!!

// Chrille & Anna