torsdag, september 25, 2008

Girls Night Out.

Jag och Elin har gjort stan osäker. Det har varit tjejkväll och ALLA tjejer i stan har varit på stan och jag och Elin tog plats i vimlet. Egentligen tycker jag inte om att gå på stan när alla andra gör det. Tycker inte riktigt om trängseln. Men ikväll kände jag för ett undantag och samtidigt kände jag att hänga med Elin vore en kul grej. Jag har haft en mycket trevlig kväll. Har skrattat massor och trängts massor. Tack Elin för att du följde med! Fick även med mig några påsar hem.

Presenten av Micke blev en mp3-spelare. Välbehövligt med tanke på alla ljudböcker jag vill lyssna på så jag är supernöjd. Tack älskling! Ska strax promenera över till mitt andra hem för att få en god natts sömn (sover så otroligt mycket bättre när jag får sova med honom) för imorrn måste jag vara utvilad för då väntar IKEA. Där kommer mer pengar att försvinna, men det är välbehövliga saker för att min lägenhet ska se bebodd ut, för nu ser det lite tråkigt ut och lite fel med en röd soffa bland allt vitt och turkost. Åh, jag längtar!

2 kommentarer:

J sa...

Ohh skoj skoj.. Nu kan du promenixa hur mkt som helst ;) wihoo.. händer annars ikväll efter ikea?? PUSS

J sa...

aha du har fått umgås med min karl, fusk tycker jag :p Haha.. Mren trevligt med mite kortspel.. Dålig förlorare?? Jag vet!! Jag brukar bjuda på vinsten.. Är man retsam blir det bara värre...

Men hoppas ikea var skoj och kvällen..Min kväll var trevlig (men lite väl rund under foten... :P) nu är jag hemma, före de tre singlarna som raggar runt!
Skallebanget ät borta för idag..KOmmer äskert imorgon då jag ska köra bilp ååland på morgonen..

visste du att åland har 0,5 för rattfylla...?? Sweet säger jag idag.. det lär behövas, hahaha.. :p inte riktigt men det kan ju inte skada precis..
Puss på dig :)