måndag, september 22, 2008

My Birthday Will Soon Be Over.

Så där, då var kalaset över. Det kom ändå några stycken och det var mycket trevligt. Dock har jag kvar tårta och en massa muffins. Så antingen får jag bjuda på efterkalas eller så får jag äta tårta och muffins till middag några dagar...

Presenterna var fina de med. Jag älskar verkligen att fylla år. Dock är det inte lika spännande som när man var liten. Då kunde jag aldrig somna dagen innan och var helt spänd hela dagen. Nu är det som sagt lite mer avslappnat, men fortfarande lika kul.

Men nu ska jag nog lägga mig i soffan en stund och smälta fikat och bara njuta av det som är kvar av min dag. Kanske vänta på att karln ska komma hem så jag får mysa litegrann. Det vore ju underbart att sluta dagen i armarna på världens bästa... Tack för alla gratulationer!

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS bryyyyden ! hoppas att du har haft en fantastisk födelsedag ! synd att ja it kunde komma ikväll, men vi styr uåå nått nån annan dag ! Kram !