lördag, september 13, 2008

"It bodes well for me that speed impresses you."

Allvarligt, det där gick mycket fortare än jag hade tänkt. Men nu är det gjort, kläderna ligger i garderoben, disken är borta från diskhon och dammet/sanden är i dammsugaren. Skönt! Sen hittade jag det jag var ute efter på stan också. Underbart!

Nu ska jag nog lägga mig ner en stund och vila ögonen tills det är dags att äta pizza. Ikväll väntar partaj och tydligen ska vi (tjejerna alltså) ha klänning på oss. Elin har bestämt det och har Elin bestämt någonting är det bara att lyda. Det är ju tur då att jag har en klänning som jag velat använda ett tag, annars hade det kunnat sluta illa... För mig alltså!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men så skoj med kläänings-fest! :D Skoj ska vi ha i oktober, jag längtar till att festa med er! :) hihi..PUSS!