söndag, september 28, 2008

Cry My Heart Out.

Har precis sett det allra nyaste avsnittet av Cityakuten och jag vet inte om ni följer det, men jag måste säga att jag har gråtit som bara den. Eftersom jag följt serien i 15 (!) säsonger så kändes det så hemskt. Men eftersom jag inte vet om någon av er följer serien vill jag inte förstöra. Kändes dock konstigt att gråta till någonting som är påhittat, men ibland är jag blödig och ibland händer det saker (även om det är på tv) som får mig att känna så mycket sorg att det lika väl kunde hänt i verkligheten. Längtar dock till nästa avsnitt, men det kommer kännas underligt.

Ska se ett Vänneravsnitt så att jag får ha lite roligt mitt i all misär. Tur att inte Micke är i närheten, han tycker att jag är så töntig när jag gråter åt någonting som inte är på riktigt. Men det är nog bara för att han känner igen sig, för jag tror att han sitter där hemma och gråter till tvn när ingen ser på. Det tror jag!

Inga kommentarer: