torsdag, februari 18, 2010

all this pain...

Egentligen har jag inte tid att skriva något eftersom det är mycket OS på tv nu, men jag tänkte bara säga att min första dag utan min dator har gått bra. En av böckerna jag lånade igår är bra och det är jag mycket tacksam för och som jag skrev igår är jag även tacksam över att det är så mycket på tv så jag har något att göra.

Nu ska jag smyga in till soffan och teven igen. Smyger det gör jag för jag har fruktansvärd smärta i baksidalår, igår trodde jag det var träningsvärk men jag tror nästan det är en lättare sträckning för så här brukar inte träningsvärk kännas. Typiskt. Men samtidigt bra tajming eftersom jag ändå inte kan träna på grund av halsont och en massa snor. Nej, nu låter det så spännande från curlingen (och snart är det även dags att zappa för att se om Anja Pärson lyckas bättre idag än igår) så jag måste avsluta nu.

Inga kommentarer: