tisdag, februari 16, 2010

a funny sight.

Som jag känner mig duktig. For iväg och tränade en timme i gymmet och som jag var slut efteråt. Men dock återhämtade jag mig fortare än jag trodde, haha, men det var grymt skönt att träna lite och det var faktiskt rätt skönt att vara själv. Eller ja, själv var jag ju inte det var några muskelknuttar där som lyfte betydligt tyngre än mig. Den ena satt och gjorde nå bicepsgrejs, den andra satt på andra sidan och tränade bröst medan jag stod i mitten och lyfte mina fyra kilos hantlar. Haha, måste ha varit en rolig syn.

Nu ska jag gå och snyta mig för hundrafyrtielfte gången idag, jag blir fan galen. Sen väntar en varm dusch och efter det skulle jag tro att det blir lite middag. Hemmagjord pizza blir det för oss. Gott och det var väldigt längesen. Men dagens höjdpunkt blir ändå det som börjar klockan sju. Damernas jaktstart och banne mig om inte svenskarna kan åka lite bättre idag, de kan ju inte ha "problem med skidorna" varje tävling. Jag hoppas de fick lite inspiration från gårdagen. Men som sagt nu snyta, sen duschen.

Inga kommentarer: