tisdag, februari 23, 2010

same mistake all over again.

Var en timme på gymmet tidigare och det var så skönt att få svettas lite. Inga muskelknuttar idag, däremot var det en kille där som lyfte tyngre än mig (men det är egentligen inte så svårt att göra), han tyckte jag jobbade på bra. Det fick mig att ta i lite extra, haha. Dock gjorde jag något som jag oftast brukar göra när jag är i gymmet, när jag skulle hänga tillbaka en av vikterna på ställningen lyckades jag få ett finger emellan. Inte så smart och speciellt inte när jag tänkte på att jag inte skulle göra det den här gången. Dumt.

Snart är det dags för middag och sedan är det jobbet som gäller. Men idag är det ÖP vilket jag är otroligt tacksam för. VLT var verkligen inte rolig igår. Kring kvart-tio i tolv kom de sista tretton sidorna och då hade jag suttit och väntat i lite mer än två timmar. Inte okej. Nu måste jag börjar med maten.

Inga kommentarer: