söndag, februari 21, 2010

a lot of Swedes.

Blev inringd till jobbet, kändes lite sådär faktiskt. Visst vill jag jobba, för före igår var det tio dagar sedan jag fick jobba så det är bra att jobba lite. Men jag hade räknat med att komma i säng tidigt ikväll så att jag orkar kliva upp klockan 06:00 imorrnbitti, men nu blir det svårt för självklart har jag VLT. Men, men jag får gå och lägga mig på en gång så att jag får några timmars sömn i alla fall.

Nu kanske ni undrar varför jag ska kliva upp så fasligt tidigt imorrn eller så förstår ni det, men för er som inte riktigt är med så kan jag tala om att det är hockey, Tre Kronor möter Finland och det vill man inte missa. Därav den tidiga timmen. Men det är några timmar kvar tills dess, nu snart är det damernas masstart och det gick inte riktigt som jag tänkt mig när herrarna åkte för en stund sedan. Ferry sköt bort sig i sista stå, så jag hoppas verkligen att det går bättre för damerna. Men innan masstarten ska jag följa herrarnas superkombination (alpint), Hans Olsson ligger femma (eller var det sexa? Jag har glömt bort) efter störtloppet så slalomen ska bli mycket spännande.

Inga kommentarer: