lördag, februari 13, 2010

the one with the two parties.

Försökte ta en powernap för att orka med kvällens festligheter, men jag blev störd. Först av chefen och sedan av Elin. Att man inte kan få sova i fred. Haha... Nu ska jag hoppa in i duschen en mycket, mycket snabb sväng (nej, förlåt Elin jag ska 'smyga'... Haha...) och sedan börja förbereda inför kvällen.

Sandra bjuder in till examensfest, hon blev nämligen färdig förskollärare för några veckor sedan. Woho! Men det bjuds även på inflyttningsfest, hon och Peter flyttade i december, så det blir som två fester i en. Trevligt. Men jag är ledsen alla vänner därute (som ska dit) jag ser faktiskt mest fram emot damernas sprint senare ikväll. OS drar igång på riktigt då och jag inte bara hoppas och tror jag vet att det kommer bli minst en svensk medalj. Eller har jag sagt för mycket nu?

Inga kommentarer: