söndag, februari 07, 2010

my feet.

Var tvungen att bryta träningen efter en halvtimme. Jävla skit! Trampade snett i en dribblingsövning. Skit, skit, skit! Men som vanligt med mina fötter hoppas jag det inte är så allvarligt för det är ny vecka imorrn och nya veckor innebär mycket träning. Men jag måste bli bättre på att träna upp mina klena fotleder för det går inte ha fötter som mina om det ska spelas fotboll. Icket!

Nu ska jag hoppa i duschen och sedan inte göra någonting. Skönt. Älskade hade dammsugat och skurat nu när jag kom hem (kors i taket) så jag ska njuta av den rena känslan och förhoppningsvis är Tara färdig med löpandet så det får vara rent och fint lite längre den här gången. Nej, nu har jag slut i ordförrådet så det blir dusch, äta och slappa. Det är ju faktiskt söndag!

Inga kommentarer: