tisdag, februari 23, 2010

wrong day.

Nu blev det knas på jobbet igen. Tydligen hade jag läst fel på mitt schema och tagit fel på dagar och tagit på mig jobb när jag redan står på schemat. Så jag skulle egentligen läsa både ÖP och UNT idag. Hade faktiskt varit kul att se om det skulle gå (både tidningarna är väldigt lätta), men jag ringde chefen så en annan vikarie fick komma in istället. Så nu är jag på UNT, men allt annat än VLT är bra just nu för efter igårkväll är jag så spyless på den tidningen.

Just nu i OS är det damernas curling mot Japan och de måste tydligen vinna sina återstående två matcher (har lite dålig koll på tabellen och sånt, men det här är en stor hjälp kan jag säga) så det ska bli spännande. Men så här i mitten av andra omgången ser det bra ut, svenskorna leder med 2-0 och ska väl kunna vinna den här matchen tycker jag. Jag ska fortsätta se stenarna glida fram på isen medan jag väntar på fler sidor.

Inga kommentarer: