onsdag, februari 24, 2010

warm up.

Jag sov till tolv idag. Det var skönt att få sova ut för en gångs skull, men jag vette tusan om det är så bra för mig att sova så länge. Jag har huvudvärk och är inte alls särskilt pigg. Konstigt det där. Jag är fan aldrig nöjd med mina sömntimmar. Tokigt.

Ikväll är det jag och FK. Känns väl sådär, men vem ska göra FK om inte jag kan? Det kan man fråga sig. Sen så tjänar jag ju pengar och det är ju verkligen inte fy skam. Men det känns lite jobbigt att jobba ikväll för självklart spelar Tre Kronor mot Slovakien (kvartsfinal) 06:00 imorrnbitti. Varför kan de inte tänka på oss här på andra sidan jordklotet? Taskigt kan jag tycka. Men å andra sidan måste jag ju inte kliva upp, men det känns fel att sova när de spelar en sån viktig match. Jaja, jag ska titta på OS-uppvärmningen på svt.se (varje dag klockan 18:00), det är helt galet och får mig verkligen att tänka tillbaka till våra tv-inspelningar på skolan. Haha, så galet!

Inga kommentarer: