lördag, februari 06, 2010

a new feeling.

Den här vintern har varit väldigt kall (i alla fall de senaste månaderna) och det har varit sjukt mycket snö och i vanliga fall brukar vintern vara en väldigt jobbig årstid för mig eftersom Gud glömde ge mina fötter blodcirkulation. Jag brukar bo i mina tjocksockar under de vintriga och kalla månaderna och utan dem klarar jag inte av att leva.

Men den här vintern har varit annorlunda och jag har upplevt något som jag inte kan minnas att jag någonsin upplevt på vintern. Jag har svettats om fötterna. Förstår ni? S-V-E-T-T-A-T-S! Det är en konstig känsla, men det är en skön känsla samtidigt för det är så mycket skönare att svettas om fötterna än att frysa om dem och jag tror mina fötter älskar min kära sambo extra mycket just nu. Tack än en gång älskling, du känner mig så otroligt väl!

Inga kommentarer: