fredag, februari 19, 2010

"The entire family will be implicated if this ends badly."

Inatt har jag drömt om vampyrer. Haha, så jävla knäppt. Det var många vampyrer bland folk jag känner och jag var den som visste om det men inte fick berätta för någon. Så då vet ni att jag bär på en hemlighet som måste fortsätta vara en hemlighet, haha... Insåg dock att det inte kommer något Vampire Diaries den här veckan. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Men å andra sidan kanske de tänker på mig och har ett uppehåll tills jag får tillbaka min dator?!

Nu ska jag äta frukost och om en halvtimme ska det blir mycket spännande. Älskade har nämligen klivit upp klockan elva hela veckan (jag vet, det är något som inte riktitg stämmer) och det ska bli spännande att se om han gör det även idag. Ni kan ju hålla tummarna, det gör jag.

Inga kommentarer: