måndag, februari 22, 2010

crazy morning.

Hade tänkt uppdatera lite mer i andra pausen, men Mats Sundin satt i studion så jag kunde inte riktigt slita mig, haha. Han har varit min idol sen jag var liten och då har jag inte ens spelat hockey. Det är coolt. Matchen slutade i alla fall 3-0 till Sverige och de spelade så vackert och finnarna spelade så gräsligt, haha, så jävla underbart.

Jag lyckades hålla mig vaken hela matchen, dock var det väldigt jobbigt sista tio minuterna men jag tvingade bokstavligt talat ögonen att vara öppna. Sen kring kvart över åtta fick jag äntligen krypa ner under täcket och jag somnade ganska fort, vilket var skönt. Vaknade typ tre timmar senare för att älskades klockan ringde (han stänger aldrig av alarmet trots att han aldrig stiger upp). Nu ska jag äta lite.

2 kommentarer:

jecka sa...

Hahaha, du han är MIN sådeså ! Du har ju redan en BF så låt mej också få en, hähä! ;)

jecka sa...

Hahah, aaa det ska väl gå an att du får låna han en liiiiiten stund ;P Alltså han är så satans het så jag tror jag dör. Vi måste ha ett maraton och se från början tillsammans tycker jag ;)