söndag, maj 16, 2010

another day in the sun.

Det känns att jag har varit ute i solen i två dagar. Ansiktet kliar. Haha, men jag klagar inte, det är så fantastiskt när det är så här varmt och skönt. Mer, mer, mer! Palten var i alla fall gode jävla underbar. Som vanligt. Men schwimmen infann sig snabbare än vanligt, men jag skulle tro att solen har en liten del i det hela. Men jag ska försöka hålla ögonen öppna åtminstone någon timme till för jag kan ju inte gå och lägga mig klockan nio, det går inte för sig.

Matchen vann tjejerna. Alltid kul med tre poäng och än så länge är vi ju obesegrade i division tre. Inte illa. Dock var dagens match inte rolig att se. Eller okej, första halvlek var väl okej, men andra var rent av katastrof. Det är tur att vi har en bra målvakt, annars hade det blivit förlust. Jaja, tre poäng är alltid tre poäng så vi ska vara glada. Nu hade jag tänkt försöka fippla med teven och se lite hockey.

1 kommentar:

jecka sa...

Fy satanes perkele vad sista avsnittet var bra ;D Ville bara skrika rakt ut då det sluta. Herremingud hur ska vi klara oss till spetember ? Måste nog börja om från början igen, haha ! :D