tisdag, maj 25, 2010

future mrs. Dice?

Nu har sjutton länder sjungit sina bidrag i Eurovision Song Contest 2010. Det började lite dåligt med många dåliga låtar i rad (dock hör jag den första låten nu i snabbgenomgången och jag tyckte den var dålig första gången, men jag tror att den kanske blir bättre efter ett par lyssningar) så jag var rätt så skeptisk.

Men sen kom Tom Dice. Han är från Belgien och jag tror nästan jag måste åka dit och söka upp honom för att fria. Jag struntar i om han är upptagen eller att jag inte känner honom, jag känner att jag måste nog gifta mig med honom, haha. (Förlåt älskling!) Han var så jävla bra. Går inte han vidare tills på lördag vet jag inte om jag vill se programmet, haha.

Äsch då, jag googlade precis min blivande man och ser att han är lika gammal som min lillebror. Det kändes kanske inte så kul. Men jag låtsas inte om det för åldern har ingen betydelse när det kommer till kärlek. Haha.

1 kommentar:

jecka sa...

Shiiizez vilken läckerbit ;D Och att han sjöng som en Gud gjorde ju it saken sämre ;D