lördag, maj 08, 2010

interrupting my beautysleep.

Återigen en dålig natt, men det berodde varken på några vänner eller kidnappningsförsök. Nu var det älskade som störde min skönhetssömn. Jag har vant mig vid att somna med tystnad runt omkring mig, men nu när han är hemma låter det. Han andas högt, därför hade jag svårt att somna. Han snarkar, vilket gjorde att jag vaknade mitt i natten och inte kunde somna om. Öronpropparna hjälpte till viss del, men jag hörde ändå hans snarkningar från och till. Det är underbart att ha honom hemma, men det vore mer underbart om han inte levde om så fasligt när man ska sova. Haha...

1 kommentar:

Maria sa...

Skönt att se att man inte är ensam som vill hade tyst på nätterna. Sover själv med öronproppar. Jag får dock lite ont i öronen av apotekets gula öronproppar. Har du något tips på sköna proppar att sova med?