fredag, maj 07, 2010

I have a dream...

Återigen en dålig natt inatt, men det berodde inte på några vänner den här gången. Det berodde på ett kidnappningsförsök. Jag och min kära mamma höll på att bli kidnappade av en gubbe (som faktiskt var samma gubbe som spelade en av skurkarna i tredje filmen, det ni). Han hade manipulerat henne så hon trodde att de var kära och att vi skulle flytta med honom. Jag var den enda som förstod vad som höll på att hända. Men ingen lyssnade på mig. Såklart.

Vaknade med ett ryck och började nästan gråta innan jag insåg att det bara var en dröm. Usch, det var inte roligt. När jag sen skulle försöka somna om började grannen diska och banka i köket (klockan var kring kvart i sju), så jag pluggade in öronpropparna och sov till tio. Nice. När jag sen somnade om drömde jag om min nya smygkärlek. Det är inte bra för mig att se filmer med snygga män i precis innan sänggående, haha. Så tokigt.

Inga kommentarer: