fredag, maj 21, 2010

it's like riding a bike.

Hemma. Känns skönt. Jobbandet gick alldeles finfint och det kändes inte alls som att jag har varit borta i flera veckor. Men som jag sa till underbara Elin tidigare; Det är som att cykla, har du en gång lärt dig det kan du göra det för alltid. Haha. Härligt.

Nu tänkte jag sitta uppe en stund i hopp om att jag kanske på det viset får sova lite längre imorrn. Men samtidigt vet jag inte om jag vågar det, för tänk om jag vaknar tidigt som fan igen? Då blir det inte många timmars sömn för fröken och jag tror att jag behöver sömn om jag ska orka jobba imorrn igen. Hm, svårt val det där. Men jag tror faktiskt att jag ska försöka med det första förslaget. Alltså att sitta uppe en stund för jag är lite hungrig och jag vill inte äta i sängen.

Inga kommentarer: