fredag, maj 28, 2010

"Say it, don't spray it!"

Hm, något mycket underligt har inträffat. När vi skulle till stan tidigare tänkte jag att jag skulle spraya håret lite (jag gör oftast inte så mycket med mitt hår, men jag ville ha det utsläppt idag och då måste jag spraya det så att det inte flyger runt så mycket) och då råkade jag spraya mig i vänster öga. Inte så smart.

Sköljde ur ögat på en gång så att jag inte skulle få så ont. Det hjälpte. Det kanske inte är så underligt eftersom det är ganska vanligt (i alla fall för mig) att spraya sig själv i ögat, det som är underligt är däremot att jag när vi kom hem från stan fick ont i höger öga och har ont än. Det svider och det känns som att det har kommit spray i det ögat. Det är konstigt för jag vet att det var vänster jag sprayade i?!

Inga kommentarer: