onsdag, maj 19, 2010

is my memory that bad?

Träningen gick rätt okej. Dock hade jag ju glömt måndagens skada så jag körde på och naturligtvis gjorde det ont. Hur kan man glömma en sträckning i låret? Jag är fan helt otrolig. Men som tur är har vi ingen träning imorrn så jag kan vila till på lördag. För vet ni vad? Jag får spela match på lördag! Tjoho! Det är ju dock lite illa att jag ska gå och skada mig när jag väl ska få spela, men förhoppningsvis lägger sig sträckningen tills dess. Jag ska göra allt i min makt för att hålla den borta.

Men nu allra först ska jag hoppa in i duschen. Skönt. Min hud har en hinna av svett och solkräm. Mysigt! Så jag ska skrubba mig ren och sedan smörja in mig och sätta mig i soffan med lite kvällsfika och Vänner. Jag får säkert sällskap av min pälsbeklädda vän, hon brukar alltid ligga med mig i soffan och ska jag då också ha lite mat med mig då vet jag att hon kommer sitta nästan i knät på mig. Söthunden!

2 kommentarer:

jecka sa...

Nu förstår jag vad du menar med crazy jävla slut på både oth och gg... sitter typ i chock än !!
(lär it kunna somna nu) Ååååh, varför ska allt ha säsongsavslutning ! Tur att det är sommar iaf, haha ! :D Och KUL att du äntligen för spela på lördag. Wihooo !! Vi sees ! :D

Moa: sa...

Men ATT han är het.. HÄRLIGT att du ska spela!!! Tur vi slipper sätta våran geniala plan i verket haha ;D