måndag, maj 17, 2010

summer all the way.

Dagen har gått ganska fort. Nu är det snart träning och det känns som att var bara nyss som jag satt på balkongen och tänkte att det var hur länge som helst till träning. Haha. Har i alla fall suttit ute på balkongen i många timmar. Underbara sommarvärme! Dock har jag hällt i mig en massa vatten så jag har fått springa på toa typ hela tiden, men det är sånt man får ta ibland.

Nu ska jag som sagt snart träna och det ska bli så skönt att springa litegrann, benen är lite som småbarns på sommaren, fulla med spring, haha. Då är det ju tur att jag sysslar med en sport där det ska springas en hel del. Innan jag går ska jag bara säga två saker; 1) Tara är rädd för flugor! Haha, hon är så söt mitt lilla gullegryn. 2) Jag är kär i Joshua Radins röst. Den är helt jävla magisk och hans album Simple Times har gått varm nu i några dagar. Sommar utanför fönstret och sommar i högtalarna. Kan det bli så mycket bättre?

Inga kommentarer: