tisdag, maj 25, 2010

living in chaos.

Lägenheten ser ut som fan, med sand och hundhår överallt. Köksbänken är invaderad av porslin, glas och bestick. Tvättkorgen är överfull och byrålådorna är nästintill tomma. Men jag kände i morse att jag inte ids göra någonting åt vare sig det ena eller det andra. Så jag gick över till grannen och lånade lite filmer och har legat i soffan i många timmar.

Men nu känner jag att jag måste göra någonting annat. Men det är ingenting som åtgärdar ovanstående problem. Jag ids inte börja med sånt tråkigt. Jag ska bara ta en liten paus i soffliggandet och fara och handla. Dels måste jag handla lite frukostingredienser (till imorrn och kommande dagar, jag har ju redan ätit frukost idag) men framförallt ska jag handla något så att min fortsatta dag/kväll i soffan blir lite roligare.

Inga kommentarer: