söndag, maj 09, 2010

uneventful sunday.

Det är söndag och ganska händelselöst i det Lundbergska/Stenbergska hemmet. Jag satt ute på balkongen tidigare idag och det var hur jävla skönt som helst. Mer sol till folket, säger jag bara. Sedan har jag sett veckans avsnitt av Vem vet mest? Jag gillar det programmet, för dels så lär jag mig en hel del, men jag får också briljera med mina kunskaper, det är kul. Men förutom det händer det som sagt inte så mycket.

Om en timme har vi seriepremiär mot Assi. Men jag sitter ju på läktaren (vilket suger, men vad ska jag göra?), så jag och Tara ska snart fara mot Bersika och heja på tjejerna. Sen blir det förhoppningsvis filmkväll med älskade, men man vet aldrig med honom. Just nu ligger han och taktikvilar. Men det kan lika gärna bli så att han sover till imorrnbitti. Så kul kan han vara ibland. Jaja, nu ska jag sluta skriva och göra något annat.

Inga kommentarer: